Driften i Volte avvikles og kundeforhold flyttes over til Smart Energi
Driften i Volte avvikles og kundeforhold vil fra og med 1. juli overføres til Smart Energi i Yve-konsernet, en leverandør vi mener er pålitelig og i tråd med Voltes verdier. Vi har jobbet hardt for å sikre en enkel overgang for deg, og vi er sikre på at du vil bli godt ivaretatt hos Smart Energi.
Kundeoverføringen skjer som følge av at Voltes eiere, Hafslund og Eviny, har tatt den vanskelige beslutningen om å avvikle driften i Volte. Avviklingen av selskapet skyldes utfordringer knyttet til lønnsomhet i et stadig tøffere marked. Transaksjonen er godkjent av Konkurransetilsynet.
Hva skjer med min strømavtale?
Når mister jeg tilgangen til EnergiHub?
Når legger Volte ned sin virksomhet?
Må jeg finne en ny strømleverandør idag?
Blir datane mine lagret noe sted?
Historiske data - kommer det inn hos ny leverandør?
Jeg kjøper opprinnelsesgarantier (GO) hos dere, hva skjer med dem nå?
Blir prisen den samme hos ny leverandør?
Når mottar jeg siste faktura fra Volte?
Kan jeg hente ut historiske fakturaer når vi ikke har kundeforhold lenger?
Jeg har fastpris hos dere idag - hva skjer med min avtale?
Jeg har Volte Live - vil denne fortsatt fungere hos ny leverandør?